понедельник, 28 февраля 2011 г.

Мульті-пульті


Задурюють мені голову телевізором. От вдома у мене телевізора немає, і я не горюю. А тут телевізор є - я люблю рекламу, не люблю шиплячий сірий екран, люблю мультік про Машу і Медведя. Цей мультік мені включають спеціально - я тоді 10 хвилин сиджу тихо. От дивились ми недавно серію, де Машу мали привалити великою снєжкою - Мішку Маша достала і він мстить. Я почав плакати. Плакати жалібно і довго - мені стало жалко Машу.
Похвалюся - останнім чаом як великий хлопчик засипаю сам! Отак просто лягаю і засипаю. При цьому поряд має бути мама, коник, бусіки. Мамині коси мають бути намотані на мої руки або у мене в зубах.

0 коммент. on "Мульті-пульті"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates