суббота, 19 февраля 2011 г.

Море по коліна


Сьогодні ходили купатися. Нє - мене ше не кидали в ополонку - усе було на багато тепліше. Ходили в аквапарк. Ну почалося все з того, що мене не хотіли пускати - сказали шоб я вдягнув труси. Ну звідки у мене труси? Мама уже і памперс пропонувала - не підходить. Потім сказали, що під мамину відповідальність прибирання після мене, але я вів себе гарно.
Спочатку я не зрозумів, що зі мною роблять - вода має бути ХОЛОДНА. А в басейні - тепла. Для кращого мого освоєння прийшли і хресний, і Марьяна з Андрюхою. Марьяна мене гарно купала, а от Андрюха хотів мене плавати.А хресний мене фоторгафував і знімав чарівним плаваючим фотоапаратом.
Шо я вам скажу - години мені багато. Я уже і пониряв, і згорок покатався, і в джакузі посидів - там взагалі кипяток а не вода. Потім тьотя інструктор закінчила роботу зі своїми жабенятами і мама чогось дала мене їй на хвильку. Мене вистірали, як ганчірочку! Спочатку 8-ками по воді, а потім взагалі закинули САМОГО далеко і воду. Хто більше налякався - я чи мама - не знаю точно. Мама не кричала а я волав на всі 3 басейни. Найстрашніше у цьому то, шо мама для чогось старалась запамятати ці рухи !!
Потім був великий холодний басейн, слизький душ, мокра роздягальня, але зато жіноча!

0 коммент. on "Море по коліна"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates