воскресенье, 6 февраля 2011 г.

Ой коси, коси ви мої


Останнім часом став фанатом маминого волосся. Раніше я також скубав усіх за коси, але не так. Зараз це виражається в 100 раз сильніше. Мамине бажання стригтись налисо кріпне з кожним днем. Останніх пару ночей я просипаюсь поїсти і в кроватку більше не хочу. І взагалі спати не хочу - засипаю тільки тоді, коли мене положать там де спить мама і мені буде дозволено вчіпитись в коси усіма руками і ногами - як павучок. Так засинаю і не відпускаю.
Якщо нє - буду кричати. Довго. Не переставати. Або переставати і дуже скоро знов кричати. Це дієвий спосіб - я вже переконався!

0 коммент. on "Ой коси, коси ви мої"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates