вторник, 1 марта 2011 г.

Я і мама


Чи можна уявити щось страшніше - сьогодні мою маму покликали на роботу. МОЮ маму - на роботу! Моєму обуренню немає меж! А як же я? Я - її робота, я - її увесь світ зараз, я - ваше всьо!Недавно одна тьотя сказала нам, що моєї мами на існує до 24.03.2012 - саме тоді мені буде 2 рочки і наче б то тоді моя мама почне знов існувати. Дурня якась, бо для мене вона є тут і зараз, і кожну хвилину, коли я захочу - завжди і всюди.
Останнім часом я помітив, що мама тільки-тільки почала насолоджуватись своїм статусом. Раніше був англійський, я ще був дуже маленький, вона ще була не вивчила інструкцію до використання мене. Тепер уже все по-тихеньку почало налагоджуватись, і на тобі!
Хоча це може бути і позитивним моментом - мама накінець почне розуміти, на скільки вона ненавидить час пік, і що треба робити, щоб це поняття існувало лише в страшних снах, як бабайка.

0 коммент. on "Я і мама"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates