четверг, 17 февраля 2011 г.

Який вдалий я водій


Караул!Мама постриглася!Не так, як обіцяла - не налисо, але сам факт!Тепер мені треба бути ще довшим, шоб дістати, коли я на ручках. Тепер вночі мені треба буде ще інтенсивніше повзати по кроватям, щоб запорпатись у волосся і заснути там, як гігантський павук.Ну що тепер робити?Чекати поки відросте - ну дужже смішно.
Навчився керувати бабусями - дідусями. Це дужже просто - вилазиш на руки(це самий складний момент - зламати в собі страх)і тепер тицяєш пальцем в любому напрямку. Тебе експерс-доставкою приносять туди, де цікаво. І так хоч цілий день. При цьому я зовсім не стомлююсь придумувати нові цілі. Іноді я вже в процесі розумію. що хочуу не сюди а туди і ускладнюю завдання. Поки що 2 рази просити не доводилось - розуміють все з напів-жеста.

0 коммент. on "Який вдалий я водій"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates