четверг, 3 февраля 2011 г.

Походеньки


Сьогодні ходив до масажиста-мануального терапевта. Спочатку дививсь рекламу на великому-великому телевізорі,бігав по коридору туди-сюди(зробив собі бігову доріжку), просто ломав стериотипнемислення, що столи не прозорі(залазив під скляний стіл і дивився звідти вверх - все видно!) поки масажист займався татом. Потім прийшла моя черга. Жалівся я на косолапку праву ніжку - ну трохи так. Мене помастили олійками, як блинчик, і помяли, як в центрифузі. Я не дуже так впирався, але коли мене залишили в спокої - відрубився поспати - одразу і довго.
Сонний якийсь масаж..Скоро знов підемо.

0 коммент. on "Походеньки"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates