воскресенье, 3 апреля 2011 г.

Познайомився


Вчора ми весело провели день. Спочатку прийшла хресна і принесла щось неймовірне! Коврик, по якому можна малювати! Мені дали спеціального маркера, штампи з водою і я почав творити. Я взагалі дуже творча особистість. Але швидко втомився і потім ввечері розважався тим, що гриз того маркера. А мамі з татом сподобалось і вони весь вечір малювали.
Потім ми пішли провідати ворону - ворона була настроєна згризти хресній пальця за те, що ми недооцінюємо її можлиості- принесли лише зерняток такій великій розумній пташці.
Потім ще гуляли туди-сюди і зустріли ЇЇ! Я не запамятав, як її звуть. Вона росточком якраз з мене, має на пару місяців більше досвіду. Я їхав в калясочці а вона йшла САМА поряд! Ми поговорили трошки, але ж ці мами завжди кудись поспішають.Я довго думав про неї - всю дорогу додому. Потім вдома ходив цілий вечір двома ногами. Не повзав- ХОДИВ!Треба ж налагоджувати стосунки!

0 коммент. on "Познайомився"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates