понедельник, 25 апреля 2011 г.

Доторкнувсь до прекрасного


Сьогодні великий день. І навіть не тому, що сьгодні другий день Паски. Мене вперше, як великого хлопчика, взяли з собою в ліс на справжнісінькі шашлики. От іще подія! Але ж я сам пробував розпалювати вогнище за допомогою ковиряння в попелі, я пропахся димом від шишок, які збирав сам, мужньо витримав усіх комарів, ходив до струмочка по воду, готував їжу на вогнищі - перекидав понаскладані там шашлики, гриз яблуко, розділене миром між усіма бажаючими. Потім ми трошко пограми у футбол, перенюхали всі квіточки навколо, переловили усіх жучків з червонястими спинками - і сонечко сіло. Ночувати в лісі ми не стали, бо там не було моєї кроватки. Але для одного, першого мого виходу програма мінімум виконана! Так що я вже майже турист - мене можна брати в далекий похід, а не тільки в наш сусідній ліс!

0 коммент. on "Доторкнувсь до прекрасного"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates