среда, 13 апреля 2011 г.

ГулЯю-гуляЮ


Я вже маю своє відро для пісочків. І граблі, і лопату.Пасочкми я поки що тільки кидаюся, але я вже бачив,як інша дітка гралась ними. Вчора засипав мамі очі, наївся несмачного пісочка. Хотів угнати гарного велосипеда з дитячої площадки, але потім придивився, що він якийсь дівчачий.
А ще на прогулянці ми годуємо гулів. Таких наглот ще треба пошукати - лізуть прямо до мене. Я сам беру зернятка і кидаю їм. І кидаю чим поближче, щоб я міг їх краще роздивитись.
Сьогодні підемо з мамою далеко-далеко. Потім розкажу куди, коли приїдемо.

0 коммент. on "ГулЯю-гуляЮ"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates