пятница, 22 апреля 2011 г.

Паска прийшла! Крашанок принесла!


Ходив сьогодні святити паски. Мама склала мені кошика - різнокольрові яйця, пасочка, всякі там пакуночки, в які я не встиг залізти. Ми всали вже так пізненько. Біля нашої церкви зібралось багато людей, біля мене поставили свої кошики гарні дівчатка - рочків так по 3. Вони старанно оберігали свої кошики від мене - у них просто є менший братик. Вони, певно, знають, що може бути, якби я туди добрався.
Свічку мені дали дуже не слухняну. Прийшлось розковиряти всю пасочку, поки я засунув свічку так, щоб вона стояла. Вона, правда, зломалась у 5 місцях, але ж я не винен - я старався.
Потім прийшли батюшки, полили мене і мого кошика водичкою, поляпали папу, маму і калясочкуі ми поїхали додому їсти хрін. Незабутній смак!

0 коммент. on "Паска прийшла! Крашанок принесла!"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates