пятница, 29 апреля 2011 г.

Попрацювали


Сьогодні ходили до мами на роботу. Там тьотів - тьма. Всі мене хотіли потіскати, пощипати, попацати. Спочатку я так себе тихенько вів, але потім зрозумів, що коли тобі усі так посміхаються - можна ходити по руках, як перехідне знамя, можна дотягнутися до їхніх компіків, поговорити по їх телефонам. Почувати себе, як у дома. Так шо робота мені сподобалась. Нам обіцяли платити півтори ставки - мамі одну і мені - половину.Так шо я вже хочу ходити на роботу. Навіть якшо мама ще не дуже хоче. Але вона наслухалась, як тьоті віддавали своїх діток в садочки в 1 рік і які вони після цього ставали самостійні і тепер їй уже дуже хочеться, щоб я став самостійним. Ну не прямо зараз, звичайно. Ще побуду вдома.

0 коммент. on "Попрацювали"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates