пятница, 22 апреля 2011 г.

Хата-читальня


Останнім часом я багато читаю. Можу отак взяти собі якусь цікаву книжечку і читати сам довго. Книжка від цього тоншає, втрачає сторіночки і частинки сюжету. Це так захоплює! Мама не розуміє цього смаку - вона постійно старається виковиряти у мене з рота самі смачні моменти, коли я їх починаю смакувати.
А коли мама мені читає, я не можу опреділитись, що ж я хочу послухати. І тому приношу їй всі наші книжечки. Отак по-одній, по-одній, і хай сама думає, яка ж мені книжечка найбільше подобається.

0 коммент. on "Хата-читальня"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates