четверг, 7 апреля 2011 г.

Пасочки-пісочки


Сьогодні мене вперше пустили в пісочок! Це було, я вам скажу,видовище не для слабких маминих нервів. Її аж коробило відчуття піску у мене на зубах - я трошки спробував його поїсти. Вона якось близько до серця приймає мої брудні руки та пісочок всюди.
Коли ми прийшли на площадку, там вже копирсалися маленький хлопчик і його мама. Він був готовий до випробувань пісочками - у нього була лопата, граблі та відра. У мене не було нічого, тому мені довелось у нього все забрати. Вічливо. Щоб і не здогадався. Потім довелося йому засипати піском очі, щоб йому не хотілося дивитись, як я граюся його пасочками. А він постійно норовив мене потягнути за шапкові вуха. Ми з ним гарно гралися.

0 коммент. on "Пасочки-пісочки"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates