среда, 30 июня 2010 г.

Я самостійний!


Вчора мені купили крісло. Воно вміє гойдатися, вібрувати, одна із іграшок вміє співати якусь пісеньку. Мама розхвалила його на всі боки- мені вже скоренько хотілося спробувати. Ну ось- спробував. Мама зраділа шо на деякий час я маю нову забавлянку, тато порозказував мені все, як користуватись цим чудом. Я вже навіть засинав вдень в кріслі на балконі. Вібро мені не дуже- як взагалі таке може подобатись. А от те, шо я можу вже майже сидіти і підтягувась самостійно за ручку- оце супер. Поки що я за ручку хватаюсь рукою знизу- так навряд чи зможу підтягнутись.Сьогодні відпустив маму на довго в домашніх справах- поки вона бігала по хаті - я собі вчив нові іграшки мене слухатись.Вони мене і приспали, хоча і не колисали.

0 коммент. on "Я самостійний!"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates