среда, 9 июня 2010 г.

Ще один день


Я вже мало вірю в то шо десь існує інша моя дома і там живе котик. Мама мені все розказує- розказує, але то схоже на її вигадки, а не на правду.
Вчора мама вперше зарадарила, шо я руками сам взяв мою любу іграшку. Спочатку мама думала шо то несвідомо і почала мене перевіряти. Я їй показав- це моє осмислене рішення!
Сьогодні був день усіх закаканців. Мене ложили в колясочку без памперса і чекали від мене чогось іншого?Закакав всього 4 пеленки і 1 занавесочку від мух.Не так уже і страшно.
Знов мене лякали свиками – я плакав.
Мама цілий день чухала мені голову- я від цього міцно спу.

0 коммент. on "Ще один день"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates