понедельник, 7 июня 2010 г.

Я такий самостійний!


Сьогодні багато часу грався сам. Мама думає, що я вже дорослий і самостійний.Зранку ми домовились, що я поспаткаю, а мама шось там поробить. А потім я ще грався сам з апельсином, говорив з калясочкою, доганяв занавеску- це коли ти їїспочатку довго дістаєш ногами а потім зновуж таки ногами стягуєш вниз і самий кайф- коли встигаєш ше її в рот засунути до того часу, коил мама прийде і знову її повісить на калясочку.
Дужже укусні у мене кулаки- це набагато смачніше від соски. Моя соска з чистого каучука,як пишуть в рекламі, рядом не стояла по смакоті. А так як в житті я пробував лише мамине молочко, соску ,одного маленького жучка, воду з купелі і укропну воду- то мої кулаки найсмачніші. Жалко тіко шо в них нема маминого молочка - а то був би ідеал смаку і користі.

0 коммент. on "Я такий самостійний!"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates