четверг, 24 июня 2010 г.

Мені ३ місяці!


Сьогодні мені 3 місяці! За цей час я вже так багато навчив своїх батьків всьому для мене корисному, я вже так багато вмію і знаю, я вжже побував у багатьох різних містах і місцях!Я так багато бачив снів і ще більше мріяв. Я живу... Тут останнім часом моя мама грузиться питаннням- для чого живе вона? Для чого - не знаю, але для кого - знаю точно - для мене.Інших варіантів відповіді у неї все одно зараз немає.
Ходили знов до тьоті - лікаря. Коли можна купатись вона всеодно мені не сказала- чого було іти? Зробили мені перший в мому житті професійний масаж. Я кричав сильно увесь час - не сподобалась мені тьотя. Мамі сказали нажимати мені на корінь язика після масажу, щоб мокрота відходила - ну ви бачили коли-небуть бридотнішу рекомендацію?І це у мій день народження!

0 коммент. on "Мені ३ місяці!"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates