суббота, 12 июня 2010 г.

Дівчата навколо


12.06 До мене в гості приїхали тьотя Наташа з Леною і Геною. Лені строїв глазки цілий день, а вона до мене сюсюкає- думає, що я маленький! Ну як таке неподобство терпіти-ти з серйозними намірами- а вони як з немовлям! З Генкою класно спати- непойняв- хто кого приспав.Але вони швидко поїхали. От були – були і всі зразу сіли і поїхали. З того суму я одразу сильно заспаткав.
Гарно кататись в гамачку – ростити гриба на горісі. Він їстивний- я по книжці перевірив, але дуже високо – не достану.Гарно росте, якщо з ним говорити.

0 коммент. on "Дівчата навколо"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates