воскресенье, 6 июня 2010 г.

Перше причастя


Сьогодні ходив до причастя- це перше причастя у мому житті. Вів себе гідно такого важливого моменту. Розплакався всього 1 раз, коли певчі перестали співати. А увесь інший час налагоджував візуальний контакт з білявою незнайомкою років так двох.Вона капризувала як справжня леді.
Пробував залізти на голову бабусі Марусі, але шось у мене були дужже великі очі – там я ще не був.
А ще мама зараз чухає репу: вклала мене спати на живіт, а коли сама прйшла з посиденьок на кухні- я вже сплю на спині.Хай тепер подумає, як таке могло статись і чи варто мене самого залишати так надовго.Вже,мабуть, розучився вночі спати на спині – постійно здригаюсь від своїх рук.Дужже злився і кричав на маму, шо не приходила мене перевернути

0 коммент. on "Перше причастя"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates