вторник, 22 июня 2010 г.

Перший раз самого посадили


Я все ще хворію. Мама годує мене гіркими сиропами, поїть не смачним чаєм і трясе вниз головою, щоб я гарно кашляв. А я і так гарно кашляю.А ще гарно булькаю носом і гарно пчихаю.
Вчора грався одразу двома іграшками- зловив апельсин за ногу і міцно тримав, а другою рукою грався з якимось створінням - шось середнє між зеброю і конем.
А ше вчора мене вже посадили в подушки - з обох боків подушка. Так шо приходилось мені падати або вперед або назад. Вперед не прикольно - бо зразу носом в покривало.
Вперше мене возили в сусідній сирецький ліс. Я там гарно спав поки до мене не пробрались летючі кровососи.Але все одно там не так тихо, як було в селі.

0 коммент. on "Перший раз самого посадили"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates