воскресенье, 13 июня 2010 г.

Гамак


13.06 Спати з мамою в гамачку прикольно- постійно скочуюся на маму і скручуюсь в клубочок. Але чогось у нас лише 1 сон на двох- коли мені спиться-крутиться мама і навпаки- коли мама засипає- я починаю щось голосно розказувати.
Мама чогось цілий день злиться на всіх – все її дратує.Вона вже дуже хоче додому.
Пити мені так і не дають, хоча на вулиці стоїть страшна спека. Навіть трохи підпарився від духоти.Тепер мене купають в календулах, кануперах, чередах і дозволяють за 1 день закакати всі існуючі пеленки. Ну я вже не наглію – закакапісяю лише половинку а половинку лишаю на наступний день.Але завтравже буде дощ.Хоч трохи посидимо в хаті- мама накінець перегладить всі мої шмятячка.

0 коммент. on "Гамак"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates