воскресенье, 20 марта 2011 г.

Щасливе повернення.


От я і повернувся додому. Вчора ми їхали цілий день - спочатку на машині. Потім знов на машині, але в іншу сторону - мама, звичайно, щось важливе забула з першого разу і нам довелось повернутися. Потім на поїзді. Там було весело, хоча головну іграшку мені так і не дали - дядя, що сидів поряд, не розділив мого щирого захоплення його ноутбуком і так і не дав мені до нього добратись. Я вирішив відомстити - не спав всю дорогу. Я марудився, прозоро натякаючи,що мені терміново треба перевірити свій е-майл. Дядя виявився непойнятливим.
Потім я все-таки заснув - у таксі. Заснув як полінце. Мене потім перекладали, роздягали, вкладали спатки - я не чув. Я міцно спав. Але не довго. Якраз тоді, коли мої перенси уже й самі були не проти поспаткати, я прокинувя, щоб перегратися усіма моїми домашніми ігрушечками. Особливо нашим котиком, який від такої моєї ідеї впав в депресію. Він думав, що найсумніше - сидіти вдома самому.
А мій тато просто вражений моїми новими вміннями і навиками.

0 коммент. on "Щасливе повернення."

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates