понедельник, 14 марта 2011 г.

Людина Прямостояча?


Я вже самостійно роблю 3-4 кроки, це мені приємно, я усвідомлюю свої дії повністю.
Я , правда, падаю, але хіхікаю при цьому весело. І сьогодні я так ходив багато, без всяких там маминих заморочок – тіпа іди, принеси, подай. Може це я з радості, що тато повернувся з командировки? Він, правда , вдома, а ми все ще в селі.
Мама навіть почала турбуватися, що вона все ще не змогла зняти мої швидкі пересування на чотирьох кінцівках. Але це складно, того що я одразу втрачаю інтерес до всього іншого, якшо бачу будь-яку камеру.

0 коммент. on "Людина Прямостояча?"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates