воскресенье, 13 марта 2011 г.

Мрійливий настрій


Знаєте, зараз я кожного дня вигадую щось нове. Навіть не вигадую, а щось нове мені вдається. Я дивую себе і всіх оточуючих. Особливо маму. Навіть не так. Просто мама може з кожним днем впевненіше і впевненіше казати «дякую » Бозі за те, що я є. Вона тепер може відслідковувати еволюцію свого відношення до життя. Кажуть, що сім’я народжується разом із первістком. Це правда. Раніше був просто тато і просто мама. У кожного з них було свої думки, вподобання, звички, які вони багато років притирали до інтересів, думок, вподобань іншого. І могло бути мільйон компромісів, два мільйони спільно прийнятих рішень, три мільйони ілюзій повноцінної сімейної злагоди. Але все одно то були РІЗНОНАПРАВЛЕНІ старання. А прийшов я і всі почали обертатись навколо мене. Все стало зрозуміло і закономірно . Так і має бути - я –пуп землі!
Ну от моя перша місія на цій землі і відгадана!

0 коммент. on "Мрійливий настрій"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates