четверг, 24 марта 2011 г.

День Варення


От і настав мій перший ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ! Мені про це сказали мама і тато вранці, як тільки я прокинувся. Ясно, що в цей день мені дозволено все - то щоб я зранку не марнував часу - прийнявся до роботи. Спочатку зломав щойно подарованого бегемота - у нього рот погано відкривавя - тепер не закривається. Потім розказав котику, що він сьогодні не має права від мене швидко тікати - здається, повірив! Потім сходив на пошту за подаруночками - моя місія була волати, щоб нас пропустили без черги. Потім готував святковий стіл - чистив мамі цибулю. Потім кричав на торт зі свічкою - ну не хотів я фотографуватися і не знаю я що таке "дуй"!
Загалом, це відбулося. По переліку моїх справ за день - я вже дорослий самостійний хлопчик!Рік тому мама і повірити не могла, що це свято настане, і настане так швидко.

0 коммент. on "День Варення"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates