среда, 29 декабря 2010 г.

Рис і я


У мене є дядько- я його,правда, ще ніколи не бачив, але знаю, що він любить їсти усе сире. Сьогодні мені дозволили спробувати. Дали мені велику глибоку миску з сирим рисом.Спочатку я не повірив. Коли трошки порозсипав і мама нічого не забрала- почав весело розсипати багато! Спочатку двома руками, потім просто спробував перекинути миску- не вийшло.
А потім ми ховали і шукали горішки в рисі.
Чи треба казати, скільки ми потім збирали той рис по всій хаті?
Звичайно, я спробував його їсти- важко жувати крупини двома зубами.Сироїдом поки що не буду- вирішив.

0 коммент. on "Рис і я"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates