четверг, 2 декабря 2010 г.

Я - корисний!


Мама мене пустила в кастрюлі. Верніше - то я сам. Раніше я ними просто не цікавився. Зараз я вже можу і по росту їх порозкладати, і крупи перебрати, і кавомолку від пудри вимити- одним словом, корисний я вже став.
Недавно мамі порекомендували кіно подивитись- про 4 діток, які живуть не в Україні. Не люблю я це- коли вони втикають в компютер і про мене не дбають кожну секунду, але цей фільм був повчальним- там амереканець пилососив свою дітку. Тепер, коли пилососять, мене не садять в тюрму- я також пилососю! Катаюсь на пилососі зверху, мовлю щітку щоб показати де більше пилюки. А так як мама пилососить 3 рази в день- то мені є чим зайнятись.

0 коммент. on "Я - корисний!"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates