вторник, 28 декабря 2010 г.

Кусно як у дитинстві


Я шось мала і мало важу. Не то шоб зовсім мало, але маловато. Мене пробують годувати усім підряд, але я дужже розумний хлопчик.Спочатку я бунтував- кричав і виривався. Це якось неестетично і втомливо.Тому зараз я вибрав зовсім іншу тактику. Я їм. Тобто слухняно відкриваю рота- мама мліє від захвату, слухняно злизую з ложки якусь там частинку запропонованого...чогось там..Але!!!зразу ж випльовую все! Просто викидаю із рота все, що там є! Мамі нічого не залишається, як надіятись, що я випльовую не все- і всі задоволені! Мама виконує свій денний моціон - запихує у мене все підряд через кожну годинку, а я плююся!
Бублики уже не в фаворі- я їх розлюбив.

0 коммент. on "Кусно як у дитинстві"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates