вторник, 7 декабря 2010 г.

Поплавали


Я стараюсь купатись в холодній воді. Ще з самого народження мама мені робить прохолодну водичку. Влітку було взагалі класно отак побовтатись коли на вулиці було +40.А от зараз в холодній воді якось не дуже комфортно і я домовився з градусніком- він показує температуру нижчу, ніж насправді. Йому добре- він менше працює, а мені тепло. От недавно мама шось запідозрила і нашим домовленостям прийшов кінеці- купили ще один градуснік. Мама розчарована- вона думала що ми вже досягли бажаного порогу- 23 градуси. А ми до нього ще й близько не підходили- 5 градусів різниці!!! Треба терміново налагодити новий градуснік- це я роблю вдало, тре просто правильно його постукати. Але тепер проблема залишитись з ним один-на -один..
..Я казав що на масажі уже не кричу?Розказую іншим діткам, як себе треба вести.

0 коммент. on "Поплавали"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates