суббота, 18 декабря 2010 г.

Роздуми про дорослих


Я кожного дня різний. Чи то просто дорослі забули, що можна щодня мати різний настрій і вести себе по-різному? Вчора, наприклад, я прокинувся дуже замріяним і мріяв, аж поки мене не спробували нагодувати яблуком, сьогодні- рішучим, і всі мої старання пішли на прибирання в тумбочці, аж поки не притиснув собі пальці.
Самій цікавий момент для мене- це коли людина просинається вранці.Тому я стараюсь прокинутись раніше за всіх і потім спостерігати хто як просипається.Інтуїція мені підказала, що чекати поки хтось добровільно відкриє очі можна до пенсії, тому я точно знаю. коли це станеться- коли я захочу!Перші гримаси непідробні. Вони щирі і говорять про одне- щоб я спав(це я у Лайтмана навчиився).Але спати я тоді вже зовсім не хочу і всім доводиться знаходити, чим би мене зацікавити.

0 коммент. on "Роздуми про дорослих"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates