суббота, 25 декабря 2010 г.

Про все разом


Я захворів. Сопельки течуть - мама каже шо по попі- я дивився- там ше нема, кашляю тяжко-якшо вночі закашлююсь- то просипаюсь і потім довго не сплю, бо можу знов закашлятись, пературка була не висока, але протівна. Мама заливає в мене всякі гадості. я стараюсь їх виливати на різній дальності від мого рота ну і випльовувати, якшо їй вдалось безперешкодно донести ложку до рота.Але вона грається не чесно- вливає у мене все, коли я засипаю у неї на ручках, а так як я спу 3-4 рази в день- то якраз все гарно дозується.
Сьогодні до мене приїжджала моя бабуся. Привезла багато вкусного- дешо я пробував. І купу всяких вдягянок, в які мене одразу і повдягали. І гусінь. Чого казали шо гусінь волохата? Зовсім вона не волохата.
Мені вчора стукнуло 9 місяців. Скільки жив у животі у мами, стільки і без!Знакова дата.

0 коммент. on "Про все разом"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates