понедельник, 6 июня 2011 г.

Пустьбегутни


Якось міх хресний вдало назван так соплі. Це правда - що з ними не роби, а вони самі по собі. Сьгодні саме такий день. Я не знаю, де я їх взяв. Але вчора я запчихав усіх. Мама заморилась мені казати, щоб-я-був-здоровий-не-пчихав-блес-юе, а я весело сміявся і пчихав далі. Вночі я не спав - хто ж спить з забитим носом, і тому ми всю нічку гуляли - з кухні в кімнату і назад. А коли мама забувала, чого я не сплю, і хотіла мене положити в кроватку - я їй голосно нагадував. Тепер я сплю. А мама - ні.
ПС. ми постригли кота. НАЛИСО.

0 коммент. on "Пустьбегутни"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates