среда, 15 июня 2011 г.

Урок малювання


Мій перший у житті урок малювання закінчився дуже вдало. Мою роботу можна повісити на стіну і любуватися нею. Правда це можуть зробити лише справжні гурмани і поціновувачі мого мистецтва - тобто одна людина в світі.Здогадайтеся самі, хто це може бути.
Спочатку ми взяли пензлика і розбудили ним акварельні фарби. Я не дуже хотів це робити - мене більше цікавив процес вимивання самой щіточки. А можна і не мити, просто бовтатись у воді - вона тоді весело рзливається по всій хаті. Потім я зрозумів, що ще веселіше намочити щітку в фарбу і бількнути її у воду. Потім вода стала чорна, і стало цікаво розливати її на білий ватман. Тобто, якби не мама - на ватмані була б вода різного кольору - без фарби. Це вона все попсувала і заляпала ватман різнокольорово.
Мені більше сподобалось мастити фарбою себе і маму. В кінці кінців явибрав слушний момент і маму побідив - я вилив всю банку з чорною водою просто на підлогу! Отоді мене вже залишили в спокої - віднесли і занинули у ванну митися. Але ця акварель якась не дуже вже і акварельна - вона не хотіла з мене відмиватися. Прийшлось мамі постаратися, щоб я був чистий. А поки вона старалась, я тихенько викинув трубку від душа на підлогу- ото було весело, коли комусь прийшлось збирати воду! А ще відмивати підлогу і себе від фарби.
Мені сподобалось. Буду тепер творити.

0 коммент. on "Урок малювання"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates