понедельник, 13 июня 2011 г.

Сільські вісті


Бульи у сельі. Чого так написано - бо там, де ми були, всі говорять льь замість л. Це дуже прикольно звучить. Я сміявся з усіх бабусь. Ну спочатку я на них накричав, а потім вже сміявся. Отож, що бачив: жука-рогача. Він був величезний, як для жука. Я звик, що жуки - це такі маленькі, червоненькі і швидко бігають. А той сидів собі так поважно, нікуди не поспішав. І тільки роги свой шикарні наставляв, коли я пробував до нього пальчиком торкнутися.
Жабі бачив. Раніше я їх також бачив в озері. Але та скакала сама по землі. Високо так скакала.
Їжачка бачив. Шось я не зрозумів, де в тому клубку голочок був схований їжачок.
Буратіну бачив. Мене ним злякали і обдурили. Я думав, то справжня дітка, ну просто носом не вдалась трошки. Почав стіснятися. Потім бачу - дітка якась дивна, і зрозумів - вона не справжня!
Там була моя бабуся. Тепер мама моя буде заробляти - за кожну бабусину пораду бабуся має заплатити. Ото ми тепер будемо багаті!

0 коммент. on "Сільські вісті"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates