вторник, 31 мая 2011 г.

Мама де море?


Я сьогодні бачив море. Море води, людей, піску, дітей, риб. Якийсь хлопчик ще мені розказував про раків. Справжнє море мені обіцяють показати трішечки пізніше, а сьогодні я побачив море біля нашого дому. Думаю, не треба пояснювати, скільки людей чуло, коли мене витягували з води погрітися. А вам треба було грітися, коли ви дітьми купались в річці або морі? То згадайте себе і не знущайтеся над дітьми! На пляжі їм треба купатися, а не загорати на сонечку чи гратися на березі. Для того і вода, щоб я там бовтався без зупину! Я здався лише тоді, коли вже був зовсім синім і думав, що мої зуби тепер ніколи не заспокояться.

0 коммент. on "Мама де море?"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates