четверг, 27 января 2011 г.

Я тяжкий?


Мої тато-мама зазбиралися в Буку. Це все того, що коли я мав народитися, вони туди не їздили, а ще друзі із далекого Севастополя туди прямують, а ще у тата відпустка а у мами не буде зараз англійського, а ще гроші на цю поїздку збирались довго - предовго і мають бути потрачені саме там, а ще бордики вже в своїх куточках зачекалися на використання за призначенням..Причин достатньо. І от стали вони думу думати як це все має бути. Знайшли мільйон причин, чого все має бути напряжно і знаєте хто головна причина напрягів? Невістка? Нє. Я!
Більшої нісенітниці я в житті не чув! Ну ви бачили? Зімною,бачите,складно! Ви себе в дзеркалі бачили? З вами мені легко? Їсти вашу кашу, яку я терпіти не можу, гратися в кубіки, коли я хочу в заїньки, слухати телефон, коли я хочу клацати компік, гризти гризуки, коли хочу котика...І це все, щоб вас не засмучувати...
Я б ще змирився, коли просто пообіцяли мені поїхати наступного року. Але!! Поїхати вони обіцяють - !! без мене!!

0 коммент. on "Я тяжкий?"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates