четверг, 20 января 2011 г.

Святе Водохреща!


Вчора у мене був шанс (хоча і мізерно-маленький) скупатися в ополонці! Чи то мені так здалося, що мама задумалась над цією татовою пропозицією? Менше з тим, вчора ходили до нашої найближчої церкви. Зазвичай, коли ми там недалечко з мамою горішки збирали, там людей не спостерігали, але вчора там була ціла купа народу. Нам аж не було де стати з калясочкою. Але ми посунули пару бабусь, попросили сходити за хлібом пару дідусів і чудово так вписались в чергу на освячення. Засвітили свічечку і почали чекати.
Ополонок поблизу не було, тому бородатий дядько в ризах ніс відро, звідки частенько так поливав усіх охочих холодною водою. На мене також попало - я аж підскочив!
Потім мене ще і вдома вмили, так що свято мокре!

0 коммент. on "Святе Водохреща!"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates