понедельник, 10 января 2011 г.

Вчуся


Мої успіхи і досягнення зростають з кожним днем. От пару днів тому я успішно штурмував крісло, яким від мене перегородили двері, сам можу залізти на стільчик в кухні - до кота або компіка, сам відкриваю мамин телефон, сам влучно кидаю мячика. От недавно пробував мамі принести книжку - вона дуже просила, але поки що забуваю або про книжку, або що її треба принести - можна нею і на місці погратися. Найбільше мене злять кубіки - пробую їх складати в башту, а вони падають - неслухняні. Сьгодні знайшов під диваном сідушки від татової лодки. Дістав, покрутив у руках, получив по лобі, порозглядав, спробував на смак, притиснув пальці. І тут я дав маху - розкричався. Треба було не кричати, а то мама взяла і забрала. А така була цікава іграшка, правда тяжкувата і розтом з мене.

0 коммент. on "Вчуся"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates