четверг, 13 января 2011 г.

Такий собі садочок


Сьогодні я був у садочку. Переживати рано - батьки ше не зїхали з глузду і не збираються мене віддавати "на зовсім". Просто сумно якось мені стало сидіти вдома увесь час і пішли ми шукати Монтессорі-розвиток.
Сказати, що мені сподобалось - це нічого не сказати. Спочатку я, правда, накричав на тьотю, яка нас зустріла. але потім зрозумів - півтори години це і так мало - нема коли тратити час! А роботи там дійсно - непочатий край. Я сьогодні бігав-бігав і всього навіть не встиг розглянути, не то шоб погратися! Довго грався дверьками, за якими схований їжачок, мотузками з шаріками, сухий басейн - бомба, тільки як встигнути облизати усі червоні кульки?
З дітками не знайомився - усі дуже були зайняті. Я був самим маленьким сьогодні, і коли всі займалися в кружечку або ходили по лінії - я лазив всередині.
Було весело, мама каже, що ще поїдемо туди, але їхати треба довго - в автобусі або не зручній маршрутці.

0 коммент. on "Такий собі садочок"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates