воскресенье, 2 января 2011 г.

День відкритих дверей.


З настанням нового року я зрозумів, що треба щось в житті міняти. І почав відкривати двері, які до цього були зачинені. Це так звані двері, того шо не двері- а стільці, якими мене загороджували в певному просторі- наприклад, на кухні або в кімнаті.От я їх трохи посовав- і все відкрилось!!І взагалі став дуже швидким хлопчиком(чи то мама тормозить?)

Як я зустрів Новий рік? Я так собі зрозумів, що коли його зустрічають, то радуються і їдять. От я в 23.55 проснувся, поїв, порадувався шо поїв і заснув через 15 хвилинок. Так шо я вже як великий хлочик зустрічав НР з усіма!

0 коммент. on "День відкритих дверей."

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates