пятница, 1 октября 2010 г.

Буття


Давно шось я не писав нічого- все справи, справи.. То з мамою на пошту- мені іграшку прислали-класснюча!! Багато запчастин, але не розбирається, грає, сонечко крутиться і можна по-різному все крутити.
То на базар- купити мені мячика яким я зацікавлюся на 5 хвилинок.
Усі мої іграшки тепер зберігаються у кошику великому. Я туди сам поки що залізти не можу.Але я не суимую- якщо покричати- іграшки самі звідти дістаються- через маму або тата.
У тата закінчилась відпустка і він пішов на роботу. Сьогодні цілий день з мамою.Вже забембався на руках сидіти- мама не хоче шоб я на полу повзав, бо там наче холодно а я шось наче сопляю чи не сопляю-не можу поняти. Температури нема але сплю я препаршиво і трохи кашляю чи не кашляю? Хай у мами з татом голова болить шо зі мною робити- вести до лікаря чи чекати зубів? Чи думати шо мене болить живіт і того я всіх будю на 2 поверхи вверх і вниз.
А моя хресна поїхала в далекий Крим загорати і купатись!Я теж хочу але мене не взяли- сказали шо там немає садочка для піврічних діток. Почекаю поки зроблять.

0 коммент. on "Буття"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates