понедельник, 11 октября 2010 г.

Повзу


Я вже вмію повзати.Пересуватись я вже давно навчився, а от так шоб повзти-зовсім пару днів як. Це дуже весело- заповзати кудись звідки мене тяжко дістати і потім почати там кричати!Небезпечні місця- це стільці. Вони особливо больно мене стукають по голові.Дуже прикольно догнати мамин тапок- він дуже смачний!!А ще весело підтягуватись на ручці комода і вже коли встав- пробувати дотягтись до найвижчої, але саме так я найчастіше падаю.
Кіт в захваті від моїх досягнень! Ви б бачили його очі коли він дивиться як я підповзаю до нього!Ну щоб краще мене було видно він скоренько відбігає на значну відстань- і так кожного разу коли я його бачу.
Так хочеться побільше встигнути зробити, побільше побачиши, що я рухають без перестанку. Батьки роблять все, щоб я рухався ще більше і швидше- вони влаштовують мені перешкоди, які я з успіхом долаю(-:

0 коммент. on "Повзу"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates