вторник, 28 сентября 2010 г.

Гриби


В неділю(позавчора) ХОДИЛИ ЗБИРАТИ ГРИБИ!!Не знав, що це так довго- цілий день. Інтоксикація від свіжого житомирсько-лісового повітря така, що я спав як дрова. Мною можна було гратись, як Барбі(тобто Барбом).Потім довго їхали в машині. Спочатку я всім іншим машинам показував язика, але в пробці це стало нецікаво.
Я шукав гриби і показував неуважним мамам і татам.Самі класні гриби- зонтіки. Я так точно можу сховатись.
А ще я сьогодні вже сам встав на рівні ноги. Перенси перелЯкались і спустили мою кроватку вниз. Тепер, щоб мене звідти достати- треба перехилитись наполовину в кроватку.Цікаво, на скільки їх так хватить?

0 коммент. on "Гриби"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates