вторник, 12 октября 2010 г.

Осінь прийшла.


У папи соплі, у мами соплі, незнаю як у кота а у мене теж соплі. Я хрюкаю носом і часто просипаюсь. забитий ніс мене дратує надзвичайно- отак бі викину зразу якби міг.Але не виходить. Мама замучила мене турундочками а сьодні вранці вже придумали знайти страшну штуку-соплесмоктач. Цей монстр підключається до нашого пилососа і забирає мої соплі. Мені треба дуже сильно кричати і видиратись шоб цього не робили, але коли я сильно кричу, то соплі самі висоплюються- може на це і розраховано?Сама по собі ця штука не страшна- я із задоволенням гризу трубки, коли мами нема поряд, але коли вона лізе в мого носа- це незабутні відчуття!
Коли пройде 7 днів разом з насморком?

0 коммент. on "Осінь прийшла."

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates