воскресенье, 24 октября 2010 г.

Мені цілих сім місяців!


Новин багато, але якось все був зайнятий.
Було багато гостей- познайомився з новим другом Артемкою.Він вже дуже великий хлопчик- йому 3.5 рочки!Спочатку я трошки боявся, але потім почав гарно гратись з великою діткою.
Скоро у мене ще буде більше друзів або подружок- дві гарнюні тьоті народять мені гарнюніх друзів-треба тільки почекати до весни.
Я вже прибрав кухню- тепер тут можна повзати. Раніше вона була не адаптована для мене-тепер вже сховоно все, що я тожу дістати, розбити,зїсти і понадкусювати.Ще картошки залишились- але вони якісь не смачні.
Мама придумала спати мене на балконі. Тепер вона може не виходити на вулицю цілий день. А я собі гарненько гуляю в калясочці. Коли вже хочу додому-голосно кричу.
Соплі мої все ще не закінчились. Їх навіть пилосос не лякає. Мама вже думає повести мене до ЛОРа- треба вже переставати сопляти, а то ці страшні дяді ще почнуть мене лікувати.

0 коммент. on "Мені цілих сім місяців!"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates