среда, 28 июля 2010 г.

Труси привязали


На честь ДР трохи запізно але краще хоч якось- купили мені такі труси шо підвішуються до дверей і в них можу скакати на великій пружині. Все то добре, але:
1. мама не роздуплила шо в дверях наших лутки не стандартні і скакати я можу лише в ванні
2. я шось не пойняв- а якя маю в них ходити? якшо вони до дверей привязані. Я іду а вони мене непускають! Самі в них ходіть! А я краще поскачу у вас на руках, у ванній, в кроватці.
Кажуть, шо візьмуть іх в село і там я буду привязаний до дерева на яке повішуть цю пружину.. ну-ну...
Сьоня ходили до лікаря. Тьотя не страшна але така серйозна сказала шо це мої батьки гіперзбудливі а я просто гіперактивний. Сказала мені знайти толкового масажиста.Як я маю тепріти масаж?
А ще я вперше їхав у метро!Зовсім не страшно і навіть весело- пробував зловити фонаря на балюстраді, але вони швидко бігають. Кенгурушка тепер стане моїм частим супутником- так мені чогось здалось...

0 коммент. on "Труси привязали"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates