пятница, 23 июля 2010 г.

Стрибайчик


Довів сьогодні майже до безпамятства свого татка- не паткав вденьзовсім і просив молочка.Зато мама спокійно увесь час в лісі займалась своїми справами.
Навчився стрибати. Зараз мама спробує знайти мені таку розвагу- труси-пострибайчики. Бо вже замахалися вони,бачите, мене стрибати.А стрибаю я всюди- на руках, в кроватці, у ванній- де прийдеться.Стрибаю довго і невтомно- сам ненаю де сили беруться.
Усі стрибайчики з 4х місяців(переважно) а мені вже майже 4- без 1 дня і завтра у мене гаманіни.Тож і буде мені подарунок.

0 коммент. on "Стрибайчик"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates