вторник, 13 июля 2010 г.

Пити чи не пити?


Знову маму примушують примушувати мене пити воду. На дворі(і не тільки) стоїть жаранеймовірна і це є головний аргумент.Всім хочеться пити. Всім. але не мені.Сьогодні знов прийшлось випльватись цілою чашкою чаю. По ложечці. Мама мені його в рот, а я його в плювальник. І так по ложечці по ложечці- поки увесь не повипльовували. Мама виконала свій обовязок. Я теж задоволений!
А ще вчора мене запарили. Хоча в памперсі я був пів дня. Боліло страшно, кричав я ще страшніше. Тому мене положили спати ЗОВСІМ без підгузника!! Урра. Може так навчаться давати мені повну свободу.Звичайно, мокрим було все. Але пеленок у мами виявилось багато і тепер я буду голопопити частіше.

0 коммент. on "Пити чи не пити?"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates