пятница, 16 июля 2010 г.

Жара


У нас зараз не холодно. + 35 це зовсім не холодно. Живемо зараз з мамою в лісі. Вибрали собі полянку з білкою і гніздом ворони і там собі цілий день тусуємось. Це краще ніж спектився в нашій квартирці.А коту гірше- він не хоче ходити в ліс і не хоче купатися...Я купаюся разів 5 на день у холодній воді і не жужу.
Мені прикольно спати коли голова впирається в сєтку кроватки. Мама мене все відсуває назад а я старанно знов прямо у сні приповзаю. Сплю і повзу.У нас з мамою така гра. А ще гра в "поміняй пеленку"того шо в памперсі мені зараз дужже жарко а вільне пеленання так само мокре буде як і просто пеленка.
Сьогодні зранку мама мене в кроватці знайшла перевернутим! Як це сталося- для всіх загадка(крім мене,звісно!Просто я ще не показував це мамі і татові).
У мами скоро канікули цілих 10 днів. Треба якось збиратися їхати в село. Як це буде ще не придумав. Може я буду кричати всю дорогу в поїзді?А може мені захочеться поспати? Побачимо. Але однозначно тре шоб було не так жарко а то я в таку жару в слінг не полізу.Як собі хочете.

0 коммент. on "Жара"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates