четверг, 20 октября 2011 г.

Всі в сад!


Вже цілих 2 рази ми ходили в садочок. Такий спеціальний садочок, куди мами приводять нас, щоб ми розвивалися - здають на деякий короткий час своїх малюків. Моїй мамі поки що це не світить - вона все одно має бути зімною постійно, а от старші дітки самі ходять вчитися - без мам!
Цікавого там багато. Але і нудних речей там також вистачає. Ну от спитайте мене, навіщо я сьогодні запихав червоні констркторинки в спеціальні жолобки, якшо можна було просто бігати, все розкидати, кричати і веселитися? Я не знаю. Може, мама знає, бо вона дуже активно вмовляла мене складати той конструктор. Чи та тьотя, яка нам придмує всякі чергові головоломки. Мабуть, я сьогодні вже пішов на поводу у суспільства, але на відміну від попереднього разу - вже ліпив із пластиліну скакалочку разом з іншими дітками, грався в мячика, коли можна було, пролазив в спеціальні лазики, коли сказала тьотя. Ще трохи- і мене соціалізують.
У мене зараз мулька нова - я обожнюю бордюри. Великі і маленькі, рівні і розковиряні, біля тротуарів і просто самі по собі. Я по ним ходжу і бігаю. Головне, шоб було за кого вчепитися поряд - і тільки мене і бачили!

0 коммент. on "Всі в сад!"

Нам цікаво

Теги

 

Бложок маленького хлопчика Copyright 2009 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipietoon | All Image Presented by Online Journal


This template is brought to you by : allblogtools.com | Blogger Templates